Regulamin
I. Informacje ogólne:
Właścicielem i administratorem serwisu www.milaonline.pl jest podmiot gospodarczy:
F.H.U. Mila Paweł Kłeczek
ul. Krzyżowskiego 27
43-200 Pszczyna
NIP: 638-158-61-63
zarejestrowany przez: Urząd Gminy Miedźna,
tel: 504425435
adres poczty elektronicznej: kontakt@milaonline.pl
zwany dalej usługodawcą.
Niniejszy regulamin dotyczy serwisu www.milaonline.pl i określa:
- Opis haseł.
- Warunki korzystania z serwisu.
- Warunki zawierania umów i i zamawiania produktów/usług.
- Płatności.
- Świadczenie usług.
- Rejestracja domen.
- Reklamacje.
- Informacje dot. projektu realizowanego przez usługodawcę.
- Informacje prawne dot. odpowiedzialności usługodawcy.
- Regulamin forum.
Regulamin został przygotowany zgodnie z ustawą dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
I. Opis haseł:
- Usługobiorca – podmiot (osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która posiada zdolność prawną), który zawiera lub zawarł umowę z usługodawcą.
- Użytkownik – podmiot (osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która posiada zdolność prawną), który korzysta z serwisu www.milaonline.pl i nie zawarł umowy z usługodawcą.
- Umowa – umowa pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą poprzedzona rejestracją na stronie www.milaonline.pl.
- Usługa – usługa, której wykonawcą jest usługodawca na rzecz usługobiorcy. Szczegółowy opis usługi dostępny jest na stronie www.milaonline.pl w chwili rejestracji na stronie www.milaonline.pl.
- Rejestracja – wypełnienie i akceptacja formularza rejestracyjnego na stronie www.milaonline.pl oraz akceptacja regulaminu i pozostałych elementów umowy.
- Oferta – szczegółowy opis oferowanych i świadczonych usług przez usługodawcę dostępny na stronie www.milaonline.pl w chwili rejestracji.
- Opłata abonamentowa – opłata za usługę lub usługi świadczone przez usługodawcę na rzecz usługobiorcy na podstawie umowy.
- Okres abonamentowy – okres rozliczeniowy opisany w ofercie, wybrany przez usługobiorcę w chwili zawarcia umowy.
- Domena – nieprzerwany i niepowtarzalny ciąg znaków możliwy do zarejestrowania przez rejestratora domen wg schematu: ciąg_znaków.rozszerzenie.
- Regulamin – regulamin na stronie www.milaonline.pl
II. Warunki korzystania z serwisu:
- Korzystanie z serwisu www.milaonline.pl oznacza, że użytkownik akceptuje regulamin i:
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wprowadzonych i zaakceptowanych w formularzu rejestracyjnym;
- wyraża zgodę na pozyskiwanie adresu IP w celach statystycznych;
- akceptuje politykę cookies serwisu www.milaonline.pl
- Usługodawca, zastrzega sobie prawo do przechowywania danych osobowych użytkownika serwisu.
- Celem utworzenia konta w serwisie www.milaonline.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny dostępny na stronie www.milaonline.pl.
III. Warunki zawierania umów i zamawiania produktów/usług:
- Zawarcie umowy, o której mowa w pkt I.3 następuje z chwilą wpływu opłaty za usługę na rachunek bankowy:
Idea Bank
74 1950 0001 2006 0189 5421 0002 - Umowa jest zawierana na czas nieokreślony.
- Usługodawca ma prawo przetwarzania danych osobowych usługobiorcy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) z zastrzeżeniem zmian przedstawionych w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. z 2002 roku Nr 144 poz. 1204).
- Usługobiorca ma możliwość wglądu i poprawiania swoich danych osobowych na stronie www.milaonline.pl. Usługobiorca ma prawo wnieść sprzeciw w związku z przetwarzaniem danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
- Na żądanie usługobiorcy usługodawca zaprzestanie przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem bezwzględnych uprawnień usługodawcy, które wynikają z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. z 2002 roku Nr 144 poz. 1204).
- Zamówień można dokonywać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
- W trakcie rejestracji usługobiorca, zgodnie ze stanem faktycznym, podaje:
- Imię (imiona) i nazwisko.
- Pełną nazwa firmy.
- Numer PESEL (osoba prywatna) lub NIP (firma).
- Adres zamieszkania (osoba prywatna)lub adres siedziby firmy (firma).
- Adres e-mail.
- Nr telefonu.
- Usługodawca ma prawo odmowy realizacji przedmiotu umowy. W przypadku odmowy realizacji przedmiotu umowy usługodawca zobowiązuje się do zwrotu pełnej opłaty za usługę.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności dot. ewentualnych szkód z tytułu odmowy zrealizowania zlecenia przez usługodawcę.
- Zamówienia nieopłacone będą przechowywane w systemie przez okres 14 dni.
- Możliwe jest anulowanie zlecenia przed przystąpieniem do jego realizacji w terminie 14-tu dni od dnia zawarcia umowy.
- Zgodnie z art. 10 pkt. 3 ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r., poz. 271, z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. III. 11.
- Z chwilą wysłania (akceptacji) formularza kontaktowego usługobiorca oświadcza, że:
- akceptuje regulamin,
- wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą elektroniczną,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
- oświadcza, że został poinformowany o prawie dostępu do swoich danych osobowych i możliwości ich poprawiania,
- wyraża zgodę na wysyłanie wiadomości przez usługodawcę na adres e-mail podany przez usługobiorcę w trakcie rejestracji danych dotyczących zmian w zakresie usług świadczonych przez usługodawcę oraz zmian w regulaminie.
IV. Płatności:
- Usługobiorca ma 14 dni na dokonanie wpłaty licząc od dnia wysłania formularza rejestracyjnego.
- W przypadku przedłużania usług, termin płatności wynosi 14 dni od daty wystawienia rachunku.
- Rachunek jest wystawiany 14 dni przed zakończeniem okresu świadczenia usługi.
- Data płatności to data wpływu na konto usługodawcy.
- W przypadku braku wpłaty usługodawca będzie uprawniony do wstrzymania świadczenia usługi.
V. Świadczenie usług:
- Usługodawca zapewnia dostęp do serwera z poziomu WWW oraz zapewnia dostęp do strefy FTP serwera. Wyjątek stanowi usługa, w której nie zaznaczono dostępu do strefy FTP i dostępu do serwera z poziomu WWW.
- Usługobiorca może samodzielnie konfigurować parametry usługi zgodnie ze opisem oferty poprzez panel WWW.
- Usługobiorca nie może:
- zakłócać lub uniemożliwiać korzystania z zasobów pozostałym użytkownikom serwera;
- użytkować przedmiotu umowy w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem:
- rozpowszechniania treści erotycznej;
- rozpowszechniania nielegalnego oprogramowania;
- rozpowszechniania oprogramowania szkodliwego dla innych użytkowników serwera;
- rozpowszechniania oprogramowania szkodliwego dla systemu operacyjnego serwera;
- wysyłania informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie została zamówiona przez odbiorcę tej informacji (SPAM) i wysyłania innej treści niezgodnej z przepisami prawa;
- Usługobiorca zobowiązuje się przestrzegać praw osób trzecich ze szczególnym uwzględnieniem praw autorskich.
- Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania.
- Usługodawca zapewnia możliwość zmiany parametrów usługi na wyższe w trakcie trwania usługi – opłata zostanie zwiększona proporcjonalnie według ceny za usługę droższą.
- Usługodawca zobowiązuje się zapewnić dostęp do usługi w minimum 98% w skali roku.
- W przypadku braku ciągłości w świadczeniu usługi będącej przedmiotem umowy powyżej 2% w skali roku usługobiorca otrzyma zadośćuczynienie w postaci przedłużenia świadczenia usługi o 7 dni za każde 24 godziny braku ciągłości świadczenia usługi. Okres braku ciągłości, za który Usługobiorca otrzyma zadośćuczynienie liczony jest od momentu uzyskania informacji od usługobiorcy o braku ciągłości świadczenia usługi i stwierdzenia braku ciągłości świadczenia usługi przez usługodawcę.
- Usługodawca zapewnia możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
- Usługobiorca może wypowiedzieć umowę poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres milaonline@interia.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby firmy:
F.H.U. Mila Paweł Kłeczek
ul. Górnicza 35/33
43-225 Wola
Okres wypowiedzenia liczony jest od dnia dostarczenia wiadomości lub przesyłki do usługodawcy. - Usługobiorca ma prawo żądać odszkodowania za poniesioną szkodę z tytułu niedotrzymania warunków umowy przez usługodawcę.
- Wysokość odszkodowania nie może przekraczać rocznej opłaty abonamentowej opłaconej przez usługobiorcę.
- Usługobiorca nie może żądać odszkodowania za utracone korzyści.
VI. Rejestracja domen:
- Usługobiorca wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych w procesie rejestracji wybranej domeny i zobowiązuje się do podania kompletnych danych wymaganych do rejestracji domeny. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu braku możliwości zarejestrowania wybranej domeny z następujących powodów:
- wybrana nazwa domeny jest już zarejestrowana lub zarezerwowana;
- dane usługobiorcy są niepełne lub nieprawdziwe.
- wybrana nazwa domeny jest niemożliwa do zarejestrowania z powodu zastosowania nieakceptowanych znaków w nazwie domeny.
- wybrana nazwa domeny jest zastrzeżona dla uprawnionych organów administracji rządowej lub samorządowej.
- Usługobiorca ma prawo do dysponowania domeną, a usługodawca zobowiązuje się do realizacji dyspozycji usługodawcy.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zablokowania, zajęcia lub usunięcia domeny przez inny podmiot.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zablokowania lub usunięcia domeny z powodu nieuregulowania przez usługobiorcę opłaty za usługę.
VII. Reklamacje
Warunki reklamacji:
- Reklamacje może składać każdy usługobiorca.
- Reklamacja wykonania usługi ma zawierać dokładny opis niezgodności z zamówieniem.
- Reklamacje przyjmowane są do 14 dni od momentu dostarczenia produktu/realizacji usługi. Po tym okresie reklamacja nie będzie rozpatrywana.
- Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są 24 godziny na dobę na adres e-mail: milaonline@interia.pl lub na adres siedziby firmy:
F.H.U. Mila Paweł Kłeczek
ul. Krzyżowskiego 27
43-200 Pszczyna - Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji.
VIII. Informacje dot. projektu realizowanego przez usługodawcę:
- Usługodawca wykonuje projekt graficzny w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia zaakceptowania zlecenia.
- Usługobiorca ma 3 dni na wniesienie poprawek dot. zmian w zamawianym projekcie. Po tym okresie uznaje się, że klient projekt zaakceptował.
- Usługodawca ma 7 dni roboczych na wniesienie poprawek do projektu.
- Dalsze poprawki mogą dotyczyć zmian dokonanych wg wytycznych z pkt. VIII.2. i mogą zostać wniesione w terminie 3 dni roboczych od dnia wprowadzenia poprawek, o których mowa w pkt. VIII. 3.
- Usługodawca ma kolejne 7 dni roboczych na wniesienie poprawek z pkt. VIII.4.
- Po zaakceptowaniu zlecenia wykonanie dalszych zmian będzie płatne wg oddzielnego cennika. Po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę Usługobiorca utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Usługodawca nie udziela zgody na wykorzystanie elementów graficznych (takich jak symbole, zdjęcia, kształty, ikony, obiekty wektorowe) w celach dalszej odsprzedaży, obrotu handlowego, darowizny, zapożyczenia.
IX. Informacje prawne dot. odpowiedzialności usługodawcy
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za materiały (zdjęcia, treść, inne obiekty graficzne) dostarczone przez usługobiorcę.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- błędy w treści zaakceptowanego projektu;
- błędy o charakterze technicznym, w materiałach, których Usługodawca nie jest autorem;
- opóźnienia wynikłe z winy klienta (opóźnienie w dostarczeniu materiałów – treści, wytycznych);
- opóźnienia wynikłe w księgowaniu płatności pomiędzy bankiem, a serwisem płatniczym;
- szkody wywołane odmową realizacji zlecenia.
X. Regulamin forum
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść wpisów użytkowników na forum dostępnym na stronie www.milaonline.pl.
- Forum zostało udostępnione w celu pomocy usługobiorcom i innym użytkownikom systemu Joomla, Virtuemart oraz Prestashop.